Onsda mitt i veckan

Okej kändes lite segt när jag vaknade imorse på grund av att ja tänkte skit det är torsda och idrott. Men kom sedan fram till att det va onsdag vilket menas med att vi hade ännu en dag att gå igenom.
Sen kom dock de glada nyheterna, INGEN IDROTT imon! yeah
nationella prov och skriva uppsats verkar inte så jobbigt, min fantasi brukar gå på högvarv

Och för att uppdatera mitt spännande liv som e fullt med måsten måste jag bara säga Anna Phil på månda, missa inte, sen ska ja o lisa åka till danmark på tisda och träffa henne och fika och sådär
nej inte riktigt men till danmark ska vi troligtvis,
men ett bevis på min braiga fantasi

Något jag tycker ni kan missa är att åka skidor, okej jag är inte särskilt förtjust i skidor har nog aldrig åkt utan att något hemskt har hänt mig, och jag är eran vän när jag säger att ni inte ska åka;)

Nu håller ja på med mitt Ryska revolutionen arbeta och vill bara säga grattis till er som slipper.
Engelska redovisning idag då, höll på och dö när vi tittade på filmen!, usch... tack vare matteo som skrämde upp mig regält!
Men vi fick bra omdöme, bara stavfel på undertexterna som ja faktiskt inte kunde göra något åt när jag väl sparat men hoppas det kan höja mig till ett MVG.

och det blev väldigt mycket skrivet idag och ska nog sluta så ni orkar läsa vad ja skrivit.

Men vill bara säga tack för alla kommentarer och ni får ha det så bra

puss och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0