överlämnad, överstressad, övergiven

Idag är en riktigt seg dag, skulle bara vilja lägga mig ner och dö tills ja slutar nian.
Hade min redovisning idag, ja vet inte om det gick bra, men jag va asnervös, skulle nog dö om ja inte hade en film att använda.
Fast pressen e hård när kerstin e där såg ärligt talat ingen som inte va nervös.
Hade även nationella prov i svenska känns som ja behöver anstränga mig lite mer för att ja ska få bättre betyg på provet, men ja orkar inte... seriöst, ja orkar verkligen ingenting.
Vill verkligen börja gymnasiet nu, det e nog den tiden ja skulle vilja stanna på, lagom ålder o allting, sen slutar man ju har 5 år ¨på sig att göra vad man vill sen e det dags att bli hemmafru och typ vänta på att man ska dö.
Okej en ganska negativ syn på livet, men det blir väl vad man gör det till och jag har faktiskt fullt upp tills ja blir 30.


Såhär skulle jag också vilja rita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0