Så...

Hejhej, mina kommentarer är förminskade bara för att ja saknar alla som stack iväg till Vemdalen!

Okej, men det va de som skrev kommentarerna och jag menar inte att jag saknar kommentarerna...men ni fattar

Lisa o Jenny kom hem till mig ikväll och vi looked at the tv most of the time. Top Model 9 och Den som ska visas 2017!
Men vi ska se den i sommar sen ska vi inte se den förrän 2017 är planerna då

Sen en simpel fråga vill någon följa me mig till Gullbranna för jag pallar inte att bo med endast min familj i en vecka!

Imorgon ska Melina va hundvakt till lill Leo, så inte missförstånd sker så skriver jag att det är min hund;)

Sen på freda ska Melina och Lisa bli nya Skills och Nathan!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0