snakes on plane

tja!
Varit precis hos farmor och kollat på Anna Phil, en tradtion vi har haft ett tag.
Blev dock lite besviken på AP...vet inte riktigt varför men lite konstigt, kändes inte riktigt verkligt idag, när de löser brotten. Men ska fortfarande följa serien

Men serie som inte gjorde mig besviken e Gossip Girl, tisdagens serie är att rekomendera!
Gossip Girl

Jenny har assnygga kläder btw. Och visste ni att hon va 93:a! hon e bara 15 i år!

Medan Serena är 87:a, förvånadsvärt egentligen säg en kändis som inte e 87:a?

And do you wanna now who Gossip Girl, well I guess you already know,
"You know you love me"
^^

okej skvaller va längesen jag kollade upp:P Men här bjöd jag på lite

Snart ska ja kolla på Snakes on plane with my mum..

okej men ni vet troligtvis redan att jag är galen i filmer och serier? så ja måste bara nämna att ONE TREE HILL är den bästa som någonsin gjorts!

Men puss på er och gör inte som jag, titta så mycket på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0