Tisda

Ciao Bella.

dagen har varit okej nationellaprov, sen har det varit ganska slappt faktiskt. Engelska filmen funkar nu och musiken har ja efter lovet och ryska revoultionen e typ klar nu så kan ta det lite slappt imon.

Har börjat skriva en bok som heter Leva. den kan ni få köpa för 10 kronor när den e klar;)... på grund av det låga priset betyder det att den inte e så bra kanske men det får ju ni bedömma
jag hade lovat att skriva en bok till min gammla lärare
och jag e inne på min period att göra saker jag alltid velat göra, Och det gör livet mycket roligare säger ja bara

Låttips till er som vill ha kanske vi ska inskaffa: Halo- Bethany Joy Lenz
                                                                                     Shadowfeet - Brooke Fraser

Girlpower på B

I alla fall er som vill ha filmtips på mina favoritfilmer:    The Island
                                                                                                  Trapped
                                                                                                  Wimbledon
                                                                                                       

OKej nu var det avklarat, ;)

men om ni har något trevligt att skriv en kommentar nedan så blir jag glad

puss och kram

Kommentarer
Postat av: T

Jag tror att jag har läst din blogg förut och jag gillar fortfarande att läsa den...
du skriver bra!

2008-02-05 @ 19:32:27
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) var med och tävla du med.
kram

2008-02-05 @ 19:38:48
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0