Tråk

antingen hatar man mig eller gillar man mig.

Antingen trackar man mig eller säger ingenting.

Jag har aldrig riktigt fattat vad människor har emot mig? Jag är inte precis bitchig av mig, förutom när ja tuggar tuggummi:P
Och som alla andra människor råkar man väl säga fel saker.

Det jag ogillar mest är inte folk som inte gillar mig utan folk som låtsats göra det och sedan verkligen skiter i mig när det verkligen gäller. Mitt liv är fullt med folk som är sådär.

Och ingen, INGEN känner mig egentligen.

Vilken är min favoritfilm?
Favoritlåt?
Favoritplagg?
Favoritskor?
Favorit kompis?
Bäste egenskap?

Enligt folk är jag den tysta personen som man kan kliva på, älskar romantiska komedier, är en MVG-elev, som gillar Darin och är den perfekta dottern

Vet du jag passar inte in på ngt av det längre. Jag var tyst jag var så tyst att man skulle kunna tro att jag var stum. Men jag lärde mig använda min mun. Men folk har trackat mig så hemskt i livet att jag inte vågade säga något. Jag har kompisar som jag verkligen kan lite på och ger komplimanger och lärde mig prata! Men det tog flera år tills jag tyckte jag var värd att prata. Ja, man kunde kliva på mig för jag gjorde allt för att vara folks till lags. Visst jag älskade romantiska komedier för jag hade inte testat ¨något annat. Nej jag är ingen MVG elev om du vill veta har jag faktiskt INGET MVG. Jag gillade Darin nu gillar jag allt för det mesta. Och jag är långt ifrån den perfekta dottern.

Så är det något fel på mig för jag är kristen?
Något fel på mig för att jag inte är som DU trodde?

Jag är såååååååå trött på att folk dömmer mig hela tiden. Och en del som är runt om mig skulle jag bara vilja slå till och glömma att de existerat.

Ibland tror jag ger folk för många chanser att bättre sig, de besviker mig alltid till slut igen.
Jag är så himla trött på människovarelsen för vi beter oss som himla idioter.

Jag skriver det här mest för ett antal personer måste ta åt sig.

Jag går inte hem och gråter, planerar ingen hämnd, jag ber.

finns det verkligen någon som bryr sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0