Hej igen

Okej ja kan seriöst inte hålla mig borta från att skriva:P... haha

Idag har det varit en vanlig skoldag, hållt på med lekar på gymnastiken, nä det suger verkligen och samma grej imon. Har tre timmars hål så ja tar me mig en film vi ska kolla på då, blir väl the hitcher, scarry säger ja bara. Riktigt obehaglig fick den i julas o har bara sett den en gång men den e läskig. Sen hade vi hemkunskap adrian har lite problem en som verkligen faller för grupptryck... usch orkar inte sådana folk längre. Menmen, sen va det lunch flt och sen syslöjd. Ja kunde verkligen inte sluta prata. Louise bad mig hålla tyst 5 minuter klarade seriöst inte av det. haha... usch... men ja har  faktiskt varit riktigt glad idag. :D... vet inte varför,  ja var glad fram tills SO:n då alla blev lata. Men man får väl stå ut. VI har 4 stycker redovisningar innan lovet plus 2 nationella prov. Kommer dö men ja ska höja mig i bild, syslöjd, engelska och musik tre MVG och 1 VG och då blir ja nöjd. Men måste hålla igång ordentligt och det betyder nog att ja ska lägga mig nu:P

men ha de så bra igen

SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0