Otursdag i stora drag

ja orkar inte kommentera den här veckan men jobbig har den varit.
NU sitter ja bara här fixar me engelska redovisningen som btw kommer bli så bra om vi bli klara. Ja ska ju bara fixa manus och sånt och filma då:P
Det första e ju inte så bra om ja ska va ärlig...

Menmen, melina ska köpa one tree hill säsong 3 yeah, egentligen vill ja ha fyran:P... men 3an e så billig så vi tar den o väntar på rean till påsklovet.

I alla fall för skojs skull då så total dissade mina klasskompisar Lörda Live!... konstiga e ju att de aldrig varit där...
Jag däremot e en stammis, och säger kom dit! 2 februari !!!
Lörda LIve
Jag dansar så ja hoppas ni verkligen ska dit o se min talang! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0