Stressigt värre!

Usch vilken dag!
efter engelskan hämtade mamma mig för att ja skulle till tandläkaren, behöver bara ha min tandställning varannan natt nu. Kom hem pluggade Ryska revolutionen och åter igen Ryska Revolutionen. Blä!...nästan klar i alla fall
Sen gjorde vi lite engelska, översatta 2 meningar, musiken övade för redovisningen! Bah! ja orkar inte mer....:(

sen fick ja en block av mamma så ja kunde göra min efterlängtade scrapbook. En aning många biobiljetter blev det. Samtidigt som ja kollade på gårdagens One Tree Hill, missade ju för ja hade ju tjejkväll igår.
Sen duschade ja precis, ohopp måste vänta 4 timmar tills håret torkat och blir värsta fult. Onödigt o vänta på men man e ju så illa tvungen.

Ska plugga biologi också e fast besluten att få tillbaka mitt betyg. Höjningar e det ju som ska fixas.

Sen val till gymnasiet...

Sen nationella prov som btw börjar imon!

Spanska och matteprov och engelska redovisning nästa vecka

Sen inlämning ryska revolutionen veckan efter det

och då är väl ja så pass död.

Usch, asså ja stressar typ ihjäl!...

mamma! och det betyder att ja ska somna tidigt inatt, annars får ja ont i halsen och öronen det e sånt som kommer med hela paketet är ganska van vid det faktiskt.

Men ja lägger upp en lugnande bild som tröstTrees

Kommentarer
Postat av: petrus

nåt säger mig att du gillar bilder på växter... himla dendrofil

2008-02-02 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0