Svejs igen

SOm sagt e det är ett ställe att tala ut utan att ngn tar åt sig

Har du känt någon som i ena stunden är hur glad som helst att träffa dig?
Och i nästa stunde tycker att du är dum i huvudet eller en komplett idiot?
Eller det värsta av allt att de helt plötsligt tycker de är för coola för att prata med dig?


Jag har själv en gång varit en sådan person och därför vet jag hur jobbig man kan vara

Folk måste acceptera än, hur man än är vilket humör man än är på man måste ta hela paketet man kan inte bara behålla snöret!

De måste acceptera att du har ett annat liv än det de ser och att du kan ha andra vänner

Jag vet flera personer som bara gillar mig ibland, när ja inte pratar om mitt andra liv när ja inte nämner deras namn och när jag e på det sätter den personen är.

Men vi är skapta till att va olika det är synd att alla inte ser det

och ja vill bara säga det till er andra, det är inte ditt fel att folk inte gillar dig om du är oskyldig det är deras egna egoistiska problem!


427066-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0