Bio aktuella filmer

Någon som tänkt se the Dark Knight?
Det har i alla fall jag
Men inte för att det är Batman eller för att jag gillar action-rullar
utan för att det va Heath Ledgers sista film
Skulle inte Heath bli glad om detta var världens största biosuccé?
det var den starkaste öppningen någonsin i USA i alla fall:)

Lite intressant fakta om Heath och filmernas innehavare finns på sf.se
Bl. a att hans flickvän ska göra en film till hans ära
Något annat som är värt att nämna om denna film är Maggie Gyllenhaal som oxå medverka

Andra filmer som e aktuella är:
Kung Fu Panda men den tror jag alla redan vet om
vilken jag tror är överskattad
Är det någon mer än jag som saknar tecknat?
Min bror är enda barnet vet inte riktigt var det är för någon men gå in på sf om ni e intresserade
Sen är det så klart Sex and the city och Mamma mia
Mamma mia kan man ju dock inte miss om man följt denna blogg


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0