:'(

olycka
Det skulle kunna varit ni <3
Men det var någon annans ni
En annans nära familjemedlem eller vän
Det är en fantastisk syn att se att så många faktiskt brydde och bryr sig



Jag skäms för mig själv att jag har så svårt att visa vänner hur mycket de betyder för mig.
Jag har känt mig som en börda när jag vuxit upp
Det har fortfarande inte gått över
och inget jag mår bra av när folk påpekar
Det har tyngt ner mig ända sen jag varit liten
att inte vara tillräkligt speciell eller omtyckt
Att folk missar mig och vet inte vem jag är
utan måste alltid säga vilka mina kompisar är

Dessa personer var inte sådana
Alla visste nästan vilka de va
De hade gjort stort intryck på folk¨

Det gör att jag saknar det liv jag skulle kunna haft
levt på ett annat sett

Jag är nog egentligen en ensamvarg
och kommer nog tragiskt nog alltid att vara

Men jag undrar hela tiden varför folk ser förbi mig
det är inte för jag är fört kort
utan för att jag inte gjort något intryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0