Hola que tal!

Så jag lyssnar slut på Step Up skivan. Måste verkligen rekommendera att lyssna på Give it up to me med Sean Paul och Keyshia Cole.
Även själva Step Up låten och bout it

Så på Freda ska jag Malin & Johanna gå på Mamma Mia lokal gala. Trevligt trevligt, dock inte lika flashigt som vanlig preimär men lyxigt nog för att vara Jönkping.

Gårdagagens filmer var Van Vetereen- Carmbole och Försoning.
Jag vet att man inte ska kolla på filmer på sommarn nu när det äntligen är varmt.
Försoning är skitbra sa jag nog efter jag såg den på bio till och med. Men den e bra är den.
Svenska filmer börjar bli allmänt trött på allt är alltid så deprimerande.

Fick veta att jag kom in på media igår också vilket va skönt för då slipper jag komma på en ny plan med mitt liv.

Och jag är även trött på de filmer som slutar med att någon dör.
För några år sedan var alla så trötta på att aldrig någon dog. Nu har man gjort samma misstag igen fast tvärtom. Nu dör alla, och det gör ju allt så mycket deprimerande.

Snart bär det av mot Malin!
KUL KUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0