Mamma Mia!!!

Var på lokal gala av mamma mia som sagt.

Okej seriöst den bästa musikal på film.
Jag kunde inte få mitt leende att försvinna.
Som en vanlig film skulle inte storyn hålla men den här var suverän.
Roligt värre var det ju att känna igen alla ABBA låtar också.

Så ni som vill se den vanliga preimiären jag råder er verkligen till det!
11 juli!

Bästa låten i filmen är ju lugnt I have a dream.
Det är nog egentligen min favorit råkade dock säga någonting annat i tidningen. Men ja visste inte vad den hette:P Här är i alla fall Gimme Gimme- med Amanda
 Om jag ska säga något negativt om filmen var det väl Pierce Brosnan sjunga. Kunde inte riktigt luta mig tillbaka när han sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0