Ron & Luna

 
Jag har aldrig gillat folks som blir besatta av sådana här filmer.
Nu är jag själv som sagt ett fan av filmerna
Men besatt kan jag väl inte riktigt kalla det¨
jaj köpte sista boken dan efter jag läst ut sexan
så fort jag kom hem från semester vräkta jag mig i bilder, filmer, extramaterial från filmerna
Sen har jag letat efter rimliga priserna på 1,2 och 4:an

Men jag har ingen affish
Ingen handduk
ingen soundtrack skiva
inga bilder från de på mitt rum

Jag känner mig ganska lagom

och jag är ganska nöjd att jag faktiskt lyckats skaffa mig mina egna personliga favoriter ^


Kommentarer
Postat av: Maria Vmo

Du är precis lagom. tycker med om dom filmerna : )

dom är bra.

2008-07-22 @ 19:42:23
Postat av: jenny

fy vad söt han som spelar ron va där!

2008-07-24 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0