Tyskland

Jag e skraj snart åker vi o ja bara känner på mig att de kommer stoppa mig, tro att ja e en flygkapare eller något.
Jag e livrädd!

Jag kände ettt tag att ja flygigt innan så det e inte så farligt
men sen kom ja på att ja bara flygt 3 ggr (inte räknat mellanstopp)
Och då med mina föräldrar

jag kommer dö!

haha, det går säkert bra, men jag e helt vettskrämd just nu

dessutom kommer ja sakna ihjäl alla här hemma oxå!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

behövede bara skrika ut, och det fick mig att känna min dåliga andedräkt, måste borsta tänderna innan jag åker

nu vet ni det oxå, ja skulle aldrig skrivit det om ja inte va nervös

leta reda på rakel imon på sommarkrysset och spela in det åt mig

(ådern i pannan bultar)

Men ha det bra här hemma
och sakna mig annars blir ja ledsen!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0