Göttans äpplen

Bloggen e ju iofs för min egen skull. Men det går inte att hindra att läppen åker ner när man inte har så många läsare som förr.
Dels för att kanske jag har blivit en aning lat på den fronten.
Menmen, idag har vi faktiskt haft picknick i rådhusparken tro det eller ej.
Ganska trevligt faktiskt. koorten blev förstås en aning flummiga som alltid.
Sen på kvällen va ja förövrigt hos filippa vilket va sjukt längesen men även sjukt trevligt.

Nu mår ja ganska kasst faktiskt. Jag är totalt förvirrad. Var nog för att ja drag juice istället för saft. Nä men seriöst ja mår särskilt inte så jättebra nu.
Tänker nog för mycket ibland, vilket inte bådar gott.

Jag försöker hela tiden lista ut hur min framtiden kommer bli på grund av tecken. Jag tror på ödet men egentligen e det väl inte så synligt.
Jag försöker lista ut mitt eget öde vilket gör att ja inte hinner slappna av nu.
Usch jobbiga tanke, fy på dig.

men men imon ska ja va en trogen blogg skrivare. Tror ni ja klarar av 3 inlägg/dag?
haha inte ja men ja kan ju försöka.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0