Hejhej mina vänner

inne på det andra reddan o det va typ bara 10 minuter sen sist.
Filmer jag rekommenderar:

* Beyond Borders
* The Island
* Day after tomorrow


Ja menar de e faktiskt ngt man lär sig av. Och jag kan knappt sova efter Beyond Borders för att ja mådde så illa o fick så dåligt samvete:
Det handlar om en kvinna som stöter på en man som gett sitt liv åt att rädda utsatta folk och människor i andra länder
Hon blir berörd av detta och bestämmer sig för att hjälpa till.
Filmen berör o får mig att inse att även jag måste tänka på vad ja lägger mina pengar ngnstans
Beyond Borders

The Island skulle mycket väl kunna bli verklighet någondag. På grund av allas plastikoperationer och besatthet av att se bra ut är detta något vi mycket väl kan råka ut för.
Filmen handlar om 2 personer som får reda på att de blivit kloner, och försöker då rädda sig själva:P
förklaringen sög för ja kan inte säga för mycket utan att avslöja hela filmen:/
Men den e absolut en av mina top5.
The Island

Day After tomorrow kommer troligen garanterat hända oss en dag. Handler om hur vi faktiskt förstör får planet med koldioxidutsläpp o.s.v.
Jorden fryser till is och vi måste anstränga oss till det yttersta för att överleva och inte få panik.
dat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0