Other movies

Andra filmer som e favoriter på min hylla är:

ItbInto the blue: En kanonfilm och du älskar vatten som jag. Thriller, romantik, action och komedi på sina ställen. Den har allt ger allt och är allt. Skitbra. Värd att se!


CasanovaCasanova är lite svårflörtad när man ser den första gången. Pågrund av att det är så många smådetaljer i filmen man missar. Men eftersom det handlar om Casanova tar den dig med storm du ser den nästa gång. Jag älskar filmer som utspelar sig lite längre back i tiden och den här filmen är inte särskilt lik någonannan vilken gör den kanonbra.

 Wimbledon Wimbledon är den enda "vanliga" romantiska komedin som kom in på min lista. Delvis är det nog för att den träffar rätt och få dig att må bra. Dessutom är Kirsten Dunst en utmärkt skådespelerska. Trots att den handlar om sport håller den längre. Film från regniga london för regninga dagar


Step UpStep Up är het. Het mage, het dans och het beat. Kanonfilm och kanondrama visar härligheten i dans och är värd att titta på även om du inte gillar dans. Du rycks med i historien och vill bara känna beaten i kroppen!
Great movie!

hairspraySnacka om Feel Good Film. Efter jag såg denna första gången kunde jag inte sluta le. Hairspray gör dig glad, pigg och uppspelt. Catchiga låtar på härliga 60-talet med härliga färger på härliga klänningar.

Nykomlingar då som ja tycker man ska ta sig en titt på:

Solstice - jag själv klarar inte skräck. Enda anledningen till att ja skulle se den var tack vara skådespelarna. Vi har Hilarie Burton från One Tree Hill, Tyler Hoechlin (mest på grund av att han e snygg), Amanda Seyfried från Mean Girls, Elisabeth Harnois också från One Tree Hill. Men ni som gillar skräck ta en titt på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0