3 födelesedagar och 5000 sms

Så igår ParT hos Lovisa, Malin och Lovisa är stora flickor nu, 16 bast!. Skitkul kväll va det verkligen:)
Har även firat järnet med sms, har ju 5000 sms att slösa på. Men det e trevligt.

Idag var det av till Linköping och träffade Gabriel och Lydia mina omtalade kusiner som ingen har missat...haha
Måste bara tilläga ett citat som va lite vitsigt. Gabriel hade precis varit ute och kört första gången 16 igår ju!

Och då sa hans moder: Höll du i kvart i 3 då?
och jag: Inte kvart över 9?
Hans moder: På min tid körde jag tio i 2
Jag: Tiderna förändras

haha tyckte det va kul:P
Men hade trevlig sms stunder med Lång Smal och Glad och Glädjepojken. Och kusinen då som satt 4 centimer bort haha. Men släkten e värst utan sina mobiler

PÅ ÅTERSEENDE

Ps- LP är de skivor som spelar kärlek;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0