jopp

Igår kortfattat: nyst hela dagen trodde det var allergi men e likadan idag så ja undrar lite
                         Matteprov, vilket gick ganska bra tror jag
                         Städning så snyggt
                         Folket kom hit
                         Alla gallskrek åt the hitcher vilket va väldans kul
                         lämnat så fult

men här kommer det roliga:
De sista hade åkt hem trodde jag när Malin, Petrus och Josef gick ut. Så ja gick ner och låste. Sen gick jag upp på övervåningen och va tvungen att stänga vindsdörren och det smällde till, kom ihåg det att det smällde till!
Sen såg jag en jacka, och en mopedhjälm oj har ngn glömt detta nu, sen vandrade min blick mot soffan och där låg Pierre under alla kuddar och filtar. Och då kom uppdrag väcka, ja ropade Pierre och fick inget svar. Jag sparkade på hans arm men har märkte ingenting. Jag ropade Pierre igen. och denna gång kom den en mumling. Sen tog jag bort alla kuddar och ropade en gång till. Och då fick jag ytterligare en mumling men inget tecken på att han skulle vakna. Jag sparkade på honom igen, men ingen reaktion förutom att foten rörde sig. Då såg ja ingen utväg så jag hällde vatten på honom. Då vaknade han! Sen så gick han ju ut. Sen när ja kom upp igen för  att fräscha upp lite, tyckte jag det lätt som ngn kastat ngt på fönstret. Jag har ofta inbillat mig att det e ngn som gör det så ja blev lite skraj. Jag drog upp gardinerna och såg Pierre där nere och jag öppnade fönster. "Jag tror jag glömde mina glasögon!", jag gick in vid tv:n och letade efter de sen gick jag fram och sa att jag kmr ner med de. Men han insisterade på att jag skulle kasta ner de, vilket jag gjorde, men de hamnade i rabatten! Så jag gick ut för att hjälpa honom att leta, vilket va väldigt svårt med alla blommor och grejer. Så jag sprang in för att hämta ficklampan och när jag väl ´kom ut hade han hittat de. ^^ lustigt värre

image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0