right or left

Blir trött på folk som ger skitstövlar tid. När de inte e där snackar hur mycket skit som helst och gör narr av de och inser att inget de säger är på allvar. Sen när de säger det trycker de ner det som en äcklig potatis i halsen och tror att de har rätt. Lyssnar på de och tar åt sig. Sen ska man komma på en bra replik för att knäcka tillbaka de, samma sätt som man gjordde 7an. Är det inte meningen att man ska växa upp, jag har en tendens att få folk att inte lyssna när jag säger något och jag tror att de kan få in någo efteråt.
Men jag tycker det är onödigt att va kaxig och spela tillbaka, de kommer bara fortsätta, fortsätta fortsätta
Jag skiter seriöst i de, orka bry sig om vad DE TYCKER. hur ofta har man inte hört du ska inte bete dig som alla andra vill och tycker. Men vad är det man gör? jo man tror helt plötsligt att de har alla rätt i världen.
Skit i de! de är inte värda en enda sekund. om du skiter i de betyder inte det att du accepterar det de säger, utan du visar ett tecken på mognad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0