Tisdag

Inget speciellt händer i mitt liv nu. Varit typ sjuk hela helgen och det har kanske inte precis synts men jag tar igen det nu istället. Missar ju spanskaprovet idag och tänkte jag gör det imon vilket som inte går eftersom vi har idrottsdag:/ Men ngt nytt här min layout på bloggen behövde förändring, men ja ska nog fräscha upp den ännu mer...
Det finns inte mkt som piggar upp mig på en vanlig vardag, men någonting som piggar upp är solen och musik som spelades på sommaren året före. Det ger en sån härlig känsla av längtan och föväntelse.
Det känns som om livet är på väg arr börja och att det finns mer att ta ut av livet än att sitta vid en skolbänk, för jag är väldigt skoltrött nu, men ni som behöver bli lika bruna som jag gå ut och sola vetja;)!image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0