suttonde maj

jadu, 17 maj. Vad är första tanken?
Norges nationaldag

Annat: Annikas födelsedag, Linas bröllop, yrkesmässan

Jag han med ovanligt mycket denna dagen. Vaknade halv 9, tog en dusch plattade håret. Sen kom Filippa vid 11 och vi åkte moped upp till Elmia för yrkesmässan.
Kollade på Mange Schmidth och sen åkte vi vidare till A6 vid ungefär halv 1, 1. Åt där och åkte därifrån halv 3. Shoppade såklart också.
Filippa skjutsade ner mig till Pingst där jag träffade Jenny och Pauline. Vi skulle gå på Lina och Oscars bröllop.
Jättefint!
Efter att vi grattar brudparet åkte jag me johanna upp till malin, där man förberedde tårta till annikas ära. Var där hela kvällen och kollade på Mean machine.
Sen åkte jag och Jenny hem vid typ 11.
Kollade på Rosa the movie;) och Lizzie McGuire för girl-night-in
Sen va det natti natti

image69
På tal om bröllop. i fredags när jag och rebecca satt och pratade och väntade tills klockan slog 20. Va frieri ett av samtalsämnena som dök upp.
När man blir friad till, ska det va ens födelsedag. Pojkvännen ska ge ett stort paket. Vilket lurar tjejen att det inte är något personligt.
Hon öppnar det, inuti paketet finns det ett paket till. Och det fortsätter så, tills det är ett litet,litet paket kvar.
Killen frågar om han får öppna paketet. Han sätter sig ner på knä och frågar om hon vill gifta sig med honom.
Nå va tycks?
haha, på återseende mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0