16.56

japp, nu e jag hemma, med ett öga fullt me schampo, asså det gör så himla ont, det jobbiga va att jag hade linserna i, hoppas att det blir bättre så att jag kan sätta in linserna igen

idag har inte hänt så mycket, svenska vi skulle typ va i gruppe o prata, va ganska kul, tills jag skulle prata om muskler i 3 minuter, vad säger man om muskler då?
inget, haha... det gick verkligen inte... tv-program fanns och det skulle jag kunna prata om hur mycket som helst, för det är något jag faktiskt pratar om väldigt mycket

sen hade vi mediaproduktion och ljud, idag va det kul, jag och lizette skulle klippa ihop våran enkät, blev störda av någon kille hela tiden, vet inte riktigt vad han ville,
haha sen lite senare när vi skulle spara han bara
Save.... As
haha asså jag typ dog
vet du vad som va min dags höjdpunkt, jag tänkte när jag kommer hem ska jag titta på twilight, men jag har ju inte den!:O
fy vad besviken jag blev
btw så skadade lizette mig 2ggr


sen kom mamma och hämtade mig efter skolan och vi skulle köpa presenter på a6 till min kusin som fyller år
sen kom jag hem, åt mat från max med ostdipp och tog en dusch

och nu e jag här


Lizette mina damer och herrar;:

Kommentarer
Postat av: Lizette

Svenska grejjen var ganksa kul, jag tkr inte om att prata inför folk i vanliga fall. Men detta var ganska trevligt =).

haha save as... XD

slog jag dig två gånger?? var de inte bara en? haha du får mig att låta jätte elak, och den där bilden förändrar ju inte saken till ngt bättre precis..

trevlig helg på dig =)

2008-11-29 @ 13:22:17
URL: http://fotogumman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0