A neverending lovestory - Twilight (recension)

asså den är så ofattbart bra, slår dagboken med stormsteg, världens bästa kärleksfilm
iofs var jag aldrig ett stort fan av dagboken, men den är är underbar....lyssna på sången, så himla vacker!


okej här kommer det

Vi kom in och satte hos på våra platser, supertaggade.
Filmen började....
filmen skiftade lite i grått, och jag kände lite att jag inte kommer tycka om det, att den inte skulle leva upp till mina förväntningar.
 Har ju sett andra filmer som skiftar i grått och visar sig vara ganska stela och tråkiga
men jag fick snart spotta upp vad jag sagt
helt underbar, jag kan fortfarande inte beskriva det i ord. men om jag kunde jag skulle se den om och om igen
och låten helt underbar, jag vill ha den på mitt bröllop

Bästa kärleksfilmen någonsin, och jag är så himla rädd att en död kommer skapas i sista boken...
en sådan vacker kärlekshistoria kan troligtvis inte leva för evigt

blev inte så mycket till recension, men ni som inte sett den, se den. BÄST!

Kommentarer
Postat av: liz

Åhh det finns inte ord för hans snygghet! Filmen var sjukt bra, tänkte på bussen in att "Nej jag kommer bli besviken". Tur att jag gick in med svaga förväntningar. Men den var riktigt bra!

=)

2008-11-27 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0