Anna Bergendahl

Här är Andreas farväl till Anna




Man, eller jag märkte inte hur bra hon faktiskt var förräns hon åkte ut
Om hon släpper någon skiva så ska jag nog faktiskt köpa den
Det var synd att hon åkte ut för hon var verkligen talangfull,
men man kanske inte behöver vinna för att slå igenom stort
här nedan är mina favoritlåtar med anna
lyssna vetja
Simply the best
Save up all your tears

"Jag tänker fajtas för alla tjejer som har åkt ut. Jag ska klara det här", säger Alice.
Ja, gör det.  det är lite synd, det är mest tjejer som ringer in på den de tycker är snyggast och glömmer bort tjejerna (killarna) med talangen.
Heja Alice säger jag nu bara
inte för att hon e ända tjejen, jag har faktiskt hejat på henne hela tiden
så nästa vecka ska jag fylla på kontantkortet och ringa oavbrutet!

jag lästa nu att bara en dryg procent skiljde anna från johan, en ynka procent
åh, det stör man sig så himla mycket på, hon förtjänade verkligen att vara där
hoppas hon slår igenom stort nu säger jag
LYCKA TILL ANNA

sen fick jag nu reda på att de smygvisade 90210 på tv400 i fredagskväll ju
asfuskigt, jag ville ju oxå se:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0