Bungalow

japp, bara för att jag dör av skratt varje gång jag ser det i Saltkråkan:
speciellt när Freddy säger det
en buuuungaaaalooow
haha,

japp, det e nog min grej det oxå så:
gitarr
vittel-vatten
bungalow
apelsin yougurt

men frågan är ju nu väl du känner mig efter alla dessa bloggtimmar jag spenderat.
Så klicka HÄR och gör testet
jag är säker på att du gör bra ifrån dig

snart ska jag iväg och städa på pappas jobb, får se hur det går
haha, går bra men det e tråkigt. men om radion e på så funkar det säkert uber-bra

btw den frågan jag ville ha me i testet glömde jag bort, skit oxå!

jaja, blev inget drake & josh idag bestämde mig för att jag vill redigera lite oxå
så imon blir det d&j för hela slanten
fem avsnitt
believe me brother, Mindy's back, the bet, Megans new tacher, drivers license
japp
kommer bli aset kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0