En månad kvar!

japp snart e det jul, ska bli så skönt, härligt och mysigt.
jag har aldrig längtat så mycket efter snö som jag gjort nu (hade ju typ ingen förra året)
och imorse vad va det jag såg:O snö!
överlycklig och den låg till och med redan på marken, vilket var lustigt eftersom den inte gjorde det en timme tidigare

nu e jag astaggad för ikväll 90210

men jag ska inte tjata om det ngt mer
nu ska jag skriva om en pinsam incident
den enda jag kom på var ifrån Idre då jag, ja skämde ut mig i sittliften, haha elr under sittliften eftersom jag ramlade hela poängen typ^^

jaja, önska mig good luck

Kommentarer
Postat av: Anna

höhö, sittliften i idre remember

2008-11-24 @ 19:07:21
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0