evening

så, strax kommer folket hit
med egengjord mat
alltså vi gör den här
mitt egna påhittade recept som jag kom på när jag väl lagade det, vad sägs om det va
snacka om kreativ

nu ska jag väl städa det som är kvar på rummet innan klockan 7
kanske tittar lite på bevvan med
asså det e sant, beroende blir man
men det e ju faktiskt i övermorgon
:)

jag gjorde en ny bakgrundsdesgin innan om någon han se den
vet inte om jag vill ha den, tror jag kommer tröttna väldigt fort
jag vill ha något mönster men som ändå symboliserar mig
jadu, får se lite hur det blir
men vad tycks om Ipoden då?
jag är riktigt nöjd måste jag säga

jaja, jag ska nog fixa lite nu
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0