flummigt sådär på kvällskvisten

Melina, säger:

e du där elr bara lite?

Malin säger:

ja e här

Malin säger:

du då

Melina, säger:

niix

Melina, säger:

gillar du sallad?

Malin säger:

ne..men gurka

Melina, säger:

det e bra malim, gurka e bra, sallad e torrt

Malin säger:

precis

Malin säger:

tomat e konstgt

Melina, säger:

tomat så e bara det innersta gott

Melina, säger:

annars e det typ fuktig och smulig i ett typ

Malin säger:

ja...konstig

Melina, säger:

mm, majs då?

Malin säger:

skolan e bajs, men annars e de gott

Melina, säger:

mm, speciellt till en viss maträtt men ja kommer inte ihåg den nu

Malin säger:

va säger du om ättor

Melina, säger:

ättor, mm tycker det blåa e lite konstigt. men ärtor är blä!

Malin säger:

blåa

Melina, säger:

det heter ärtor malin, vad tycker du om banan?

Malin säger:

men du förstår ju precis vad jag menar... banan låter konstigt o tänderna blir as äckliga, men man blir mätt

Melina, säger:

det stämmer perfekt faktiskt

Melina, säger:

vad tycker du om sparris

Malin säger:

har aldrig vågat smaka

Melina, säger:

inte jag häller, ska man sticka ner hela den i halsen samtidigt

Malin säger:

hahahah

Malin säger:

ja om du e tandalös

Melina, säger:

jaha, men det är jag ju inte

Malin säger:

¨vilken tur du har

Melina, säger:

ja, jag känner mig lite sådär lyckligt lottad

Malin säger:

ja de borde du,

Melina, säger:

det borde du me

Malin säger:

aa

Melina, säger:

vi borde va lyckligt lottade tillsammans

Melina, säger:

som orup och di leva

Malin säger:

va säger du om jag säger majones

Malin säger:

ä

Melina, säger:

ketchup, det e riktigt gott och ha med till pommes frites

Melina, säger:

vaddå ä?

Malin säger:

de stavas me ä

Melina, säger:

aa, det gör det.... som ädelt duvet som adelsmänn

Melina, säger:

duvet= manlig duva

Malin säger:

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0