Gonatt snart

tyvärr kommer alla mina inlägg på eftermiddan slash kvällen
men det e då ja e hemma

mår bra idag
finns bara folk jag vill få bort från mitt liv
inte pratat ens och inte ens riktigt i mitt liv
men folk dömer så lätt eller hur?
jag är inget undantag

det tar 3 sekunder för en person att få en uppfattning om en människa
elr 13 kanske det va
men det e ändå sjukt snabbt
och sjukt fel

vad händer nu då?
tja... jag ska göra mig iordning och lägga mig i djup dvala
e sjukt trött idag
sovmorgon imon me
skönt

imon ska jag till annika
sjukt längesen
och det ska bli så sjukt kul att se henne
allt för sällan måste jag säga!

gonatt för ida i alla fall

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0