grundlurad

haha, kom ni ihåg för jättelängesen då jag blev som glad att ngn hade röstat på min film
inte förra inlägget men ett annat
de hade valt värdelös, haha
jag som blev så glad och så tyckte de den va kass

jag kommer nog fortsätta på italienskan
men kanske ska utvecklas och mitt sett är att visa christer att jag inte är värdelös
jag tror att det e bra att gå kvar
trots att röstningen blev ett nej

orkar inte dansa imon,
inte varit där på 4 veckor
lov, ledig x2 och stockholm
så jag har missat en gång

nu sitter jag och tittar på sanningens ögonblick med linda rosing, haha
för att komma bort från mina egna problem
inte för att mitt liv e lika kaotiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0