Heath Ledger

yes, ville ha me lite Heath Ledger i min blogg igen. så här kommer lite fakta, skvaller och tårar om den bortgångna skådespelaren


"The imaginarium of doctor Parnassus" denna film har varit omtalad på mina läppar. Jag har varit så förväntansfull att se denna film. Där Heath Ledger kommer medverka tillsammans med Johnny Depp, Jude Law och Colin Farell.
De två bästa skådespelarna igenom tiderna (Depp och Ledger) och nu kanske den inte ska visas:O
Anledningen är regissören, Terry Williams som inte har distrutörerna på sin sida, att han inte har någon speciell framfång i sina filmer.
En reporter säger att oavsett om Heath Ledger är med så är jag inte intresserad om filmen inte blir en dundersucée.
Den skulle ha premiär nästa år, men nu vet vi inte.
Tänk om inte vi fans får se Heaths sista film, då är det katastrof
för jag tror att flera personer skulle dra sig till biosalongerna för att hylla Heath eller för att se Johnny agera eller dregla över Jude.
Alla skulle skita i den om den va bra eller dålig
De kan ju faktiskt ära Heath med hans allra sista film

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gå. För att hedra Heath Ledger genom att se en film med honom för första gången. Och självklart för att se Johnny Depp =D

2008-11-23 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0