Hemma igen

tje dansat klart och e asvarm, haha
ska nog ta en liten dusch snart oxå
ska skriva liter mer och geten Zlathe jobbiga är att jag glömde pappret vad som skulle va med i skolan
men det kan jag ju säkert låna av någon

ska nog sätta mig framför en liten film nu tror jag, step up kanske.
nä, vill inte riskera och tröttna
kanske lite beverly hills för att och komma i stämning tills på månda

asså jag tror ingen förstår hur överlycklig jag är över att 90210 kommer:D
jag har länge funderat på om jag själv skulle dra igång det
men vid det laget e ju alla aset gamla
men det va verkligen hur glada nyheter som helst när jag fick reda på det i somras:D
:):) mår prima tack vare det, nästa vecka kommer bli hur bra som helst

MÅNDA: 90210!
TISDAG: vanlig
ONSDAG: gå på twilight med anna och filippa
TORSDAG: resursdag, går i skolan en kvart
FREDAG: freda 20 på china teatern och ska va me och dansa:)

japp, nästa vecka blir bra:)

men som sagt det är svårt att följa forna beverly hills elr oth
men beverly är på min bild idag:)



btw, jag kanske ska ändra bakgrunden, får se lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0