90210 helt enkelt

Tja, fick inte tillgång till datorn igår efter 90210
min broder la beslag på datorn,
och sen så pluggade jag till ett matteprov
får la se hur det går senare idag



I alla fall om 90210. Jobbiga var att jag tänkte Annie hela tiden som Emma Roberts. Lite likheter fanns ju faktiskt där. Och under dessa 100 minuter kände jag igen Ethan så väl att jag inte riktigt kom fram till om det var han i flight 29 down eller han i Holiday inte sun.


Själva serien tyckte jag fungerade bra med de typiska pinsamheterna och otroheterna. En sak jag inte tyckte om var att de bytte scener för snabbt och fokuserade mer på att få med allt än att ha en riktigt bra story.


Måste säga att Beverly Hills 90210 är bättre. Lite mer känsla och karaktär, men självklart är 90210 en serie jag kommer följa.

Bra var den ju, riktigt bra. Men kunde blivit bättre.

Kollade nu efter Dustin Milligan (Ethan) inte någon av de filmerna jag har sagt haha, men aslik dock

Men jag har redan skapat mig en favorit David och Kellys 17 åriga lillasyster (Erin) Silver!
nackdelen är bara att hon är brunett istället för blondin som när hon a liten
ni vet den lilla söta tjejen som ogillade Kellys drogberoende pojkvän Colin

ascool stil har hon verkligeen


Kommentarer
Postat av: Lizette

I like silver to! och den mörka snubben och hans kompis längst ut till höger =) Kommer inte ihåg deras namn. Ethan är också lite bra, synd om honom i slutet.

=)

2008-11-25 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0