Just, Maybe I will never have it

okej den rubriken får sammanfatta all den lycka, glädje, avudnsjuka, romantiken som flödar runt i mig och jag ska helt enkelt inte tjata mer om Twilight

Vad ska jag skriva om, ja antagligen min dag
vaknade typ vid 10 minuter över 10 idag... ledig eller resursdag, hade utvecklinssamtal men vill inte prata om det, inte för att det gick dåligt eller så, men nä
sen va jag hemma och jag och lizette fick avsluta vårt grupparbete via msn men funkade bra
Petrus har lovat att tacka mig om han lyckas lära sig spela Bella's Lullaby (Kiss the Rain)
funderar på om jag ska lägga till text till den så jag kan sjunga lite för mig själv, skulle vara lite kul faktiskt
för man kan ju inte sjunga med om det inte är en text
sen åkte jag i alla fall iväg och dansade i kyrkan drygt en timma uppvisning imon och på Lörda missa inte Freda 20 på China teatern och Just Dance
kommer bli suuuuper
nu e jag hemma och vi har disney channel idag fy vad bra säger jag älskar verkligen kim possilbe, kan hela låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0