Money,money, money

must be funny, in the rich mans world...

åh, vad jag behöver pengar
speciellt nu
känner verkligen att jag vill komma bort från det här hemma
kommer ju åka iväg om drygt 2½ år dock
men skulle va skönt om alla bara glömde den de trodde att jag va
och sen när jag kommer tillbaka några år senare så är jag den jag vill vara

ska ju till USA, två städer står på min lista
den ena är för min praktikplats den andra för min Au pair
hoppas att jag får praktikplatsen det jobbiga är att inte boende ingår
och att jag måste skaffa det själv och eftersom jag inte har ett jobb måste jag börja tänkte lite på det redan nu
man kan ju känna in pengar via:
Loppis
Dela ut reklam
Bloggen (men det måste gå ganska bra för att jag ska kunna tjäna på det)
snälla om ni vet något bättre sett så säg gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0