mört som har simmat bört

tjenixen, nu har jag mediekunskap och sitter i datasalen och lizette frågar när vi slutar och jag vet inte.
denna lektionen är låååååååååååång.
sen e det nk då har vi den låååååååååååånga varianten tyvärr.
sen har vi matte och det är triiiiiiiiiiiiist
sen har jag italienska och det är bläääääääääääääää
vi slutar kvart över 9,sa lizette
bra säer jag för det är snart

sen ska jag till a6 med jenny
vill inte åka buss
men blir illa tvungen
bil hem hoppas jag
längtar till helgen, längtar till twilight längtar till 90210!
24 november 20.00 på tv400 glöm inte
det ska inte jag göra

nu babblar jag skit som vanligt
därför går jag nu
ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

twilight! <3 Edward Cullen liksom :)

2008-11-13 @ 14:00:27
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0