Not the way I planned

bara för att jag längatar tll twilight och att jag ska gå me dessa damer

idag blir tråkigt, jag får inte åka ut till lisa och äta kladdkaka
nej för alla andra i min familj ska få göra som de vill men inte ja

så det blir väl en seg och lam kväll framför tv:n

snart e det dags för 60 min gitarrspelning, dans i 30 min, andning från magstödet 5 min, läxor i 30 min, sen min nya favorit öva på afroamerikanska 15 min

japp, jag kör på schema nuförtiden
går gick det förvånansvärt bra pga av att jag va så envis

så 2, 50 h fram så har jag planering
låter bra tycker jag:D
 håller mig sysselsatt men oxå så att jag lär mig saker
idag är läxan naturkunskap
FYI

nu sticker familjen så jag kan börja dansa runt i vardagsrummet
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0