Om 6½timme är det bara ett dygn kvar

japp jag väntar, taggar för imon bär det av mot Gavin Degraw. typ världens bästa sångare, åh, fatta va ku. och förresten så får jag se en person vars fötter har varit på samma golv som one tree hill cast!
haha lite långsökt men det ju sant

sen idag e det busy schema. börjar med att ja ska köpa skor. fräsh tills imon du vet;)... sen ska ja städa på pappas jobb för en slant och sen ska jag ner till dansen. jag ska ju intre dansa eftersom jag har varit sjuk. men titta på.
sen blir det hem och platta håret till one tree hill;)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Ha det så kul på Gavin Degraw imorgon! =)

Är du ledig hela dagen imorgon? :P

2008-11-02 @ 13:17:14
URL: http://lizzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0