Onsda = dålig planering

japp, sånna här dagar känns det.
inte alls taggad för morgondagen och allt den innebär
italienskan asså förstör hela dan
och matten
ja menar BLÄ!
får nog köpa något litet att äta imon innan italienskan så jag orkar allt
hittat min nya grej förresten vittel vatten. elr flaskan då
men det känns lite checkt att ta upp sin vattenflaska mitt på lektionen och bara yepp, detta e jag^^
så detta är mitt verktyg imon då jag ska ha prov och så italienska läxa, funderar på att ditcha faktiskt
så segt
mediekunskap e provet. segt. men ganska uppenbart så detta är vad jag roat mig me ikväll^^
nä men det har varit filmteam oxå som faktiskt blir roligare för varje gång

det va alla upplysningar från mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0