Palla (men läs ändå)

nej jag menar faktiskt inte palla High School musical, Camp rock, miley cyrus, jesse mccartney, jonas brothers, tvillingarna olsen, hilary duff

jag menar att vi ska respektera alla dessa och palla alla de som dissar det. jag började själv dissa det på senaste tiden, men förut fanns det inget för mig som betydde så mycket för mig som Tvillingarna olsen och jesse mccartney. visst växer man upp, men det finns ingen anledning att hacka på de bara för att du tror att du är mogen. Jag menar faktiskt att det är omoget. även om jag aldrig kommer höra det från någons läpper tror jag det beror mest på avundsjuka.
jag menar visst kan inte vanessa hudgens sjunga, eller att de andra hamnat i barnskådis stämpel och vi placerar de därefter.
jag menar de är alla mellan 15- 23 år.
det jag tror det beror på avundsjuka. även om du inte medger det så erkänner jag att jag är avundsjuk på vad miley cyrus har åstdakommit. vad hon gör och ja, att hon gör det HON älskar.
vi andra skulle ge vad som helst för det.
Jag är så himla trött på att folk hackar så himla mycket på Darin, vem e jag som försvarar honom. men jag menar han skadas väl inte så mycket av det kanske.
men jag menar han kan göra det, hur skulle du känna dig om du blev dissad av det du älskade mest?
jag blir bara frustrerad av att folk inte kan bara shut there mouths och respektera de!
jag ogillar mig själv när jag klagar på jonas brother eller hsm. för så farligt är det inte, överskattat men inte dåligt.
jag kan erkänna nu rätt och slätt

* jag skulle kunna gå på bion hsm 3
* jag skulle kunna titta på camp rock på kanal 5 imon
* jag skulle kunna gå runt och sjunga Hanna Montana låter

but don't you dare judge me for that
jag menar den som gör det är far more better than those som bara klagar
de är fegare

min åsikt bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0