resa på helgen

haha ja det är tydligen så folk gör
något jag inte varit så insatt i
men igår så blev det en del farande
jag och malin åkte ut till habo för att hälsa på lisa och filip
va där till klockan tolv och var redo att åka hem
men vi tog ett litet stopp hos petrus
och stannade där några timmar
dessutom har jag nu dock inofficiellt välkomnats till petrus och johannas lilla musikgrupp:D
och jag känner mig väldigt välkomnad och stolt, haha dessutom fick jag lära mig lite gitarr- regler av pierre
det behövdes för det lät låter inte särskilt bra när jag spelar och nu har jag fått förklaringen:D
det känns bra så snart e jag ett proffs
sen vid 3 gick jag och malin hem
och jag va livrädd
så malin fick låtsats prata i telefon hela vägen hem, :P
sen på morgonen så tittade vi på en BUNGALOW

haha

japp

nu ska resten av min dag bestå av mjukisbyxor och filtar

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0