Sönda

yeppm gårkvällen va bra
va hos malin med petrus och ludde
och tittade på saving private ryan
inte sett den innan, och jag måste nog säga att jag förstår hur spielberg tänker och det är en stor chansning
men jag vet inte riktigt om jag gillar hans stil:/
han e duktig jag säger ingenting annat men nja vet inte riktigt
och filmen va bra, spelade in pearl habour innan igår, ska nog titta på den nu
vad som händer annars idag är inte mycket
one tree hill och gossip girl ikväll
såg på camp rock innan, dubbad, haha det sög men missade orginalet igår
okej jag är avundsjuk skulle göra vad som helst för att vara demi lovato och bara kunna sjunga sådär, på tv och med en snygg kille dessutom, jaja... jag kan ju få göra en film med de istället...vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0