Studiedag

yes, hur skönt som helst
det jobbiga är dock att jag har tusen läxor
men det som e väldigt bra är dock att jag gjorde lite igår och i måndas det skulle jag aldrig gjort innan
så, jag har en filmanalys till dansen jag måste göra, med bounce
en svenska bokanalys, en engelskabeskrivning, naturkunskapsfrågor, italienska uppgifter och glosor, mediakunskapsfrågor och redovisning och sen matteprov

vet inte hur jag ska hinna med allt det där, asmycket
så det blir nog inget filmteam för mig idag heller
lite tråkigt för förra veckan kunde jag inte heller

menmen, det e väl så att gå i ettan antar jag, haha
men det e bara så många inlämningar, fattar ni hur många träd vi tar slut på eller!:O
haha, jag är ingen miljöaktivist men det e iallafall inte bra

så nu e filippa på väg hit och vi ska ha kul
va typ jättelängesen sen sist:)
och vi ska nog boka biljetter till TWILIGHT
fy vad jag längtar asså:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag blev jätte stressad nu när jag såg alla läxor du har efter som jag insåg att jag hade samma, dock inte italienskan och dansgrejen^^



DET ÄR DAN SOM DÖDAR ALLA TRÄD! HAN MÅSTE HA REKORD I PAPPERSFÖRBRUKNING! :@

2008-11-19 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0