Tänka sig

trött idag, seg idag, djup idag, fundersam idag
därför orkar jag inte ta mig ner till filmteamet
seg dag men det e skönt
kom hem och tittade på GOAL
bra, men inte som jag tänkt mig
sen tog jag en promenad med hunden typ en halvtimme, vilket e ovanligt långt
men det va skönt att komma ut lite
sen blev dushtime och hårplattning, hyfsat platt den här gången
har dragigt ner på plattningen lite, varannan vecka är det tillåtet för mig;)
sen blev det lite One Tree Hill
ett av favoritavsnitten idag :)
hatar slutet dock^^
men älskar one tree hill , tårarna rinner forever haha

btw fick jag MVG i min engelskaredovisning:D
superstolt, inte fått MVG på muntlig engelska innan
HA säger vi till Johan på junedal för jag kan visst!
in your face

annars e allt bra
ska få över D&J på skiva, men det blev de tydligen inte dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0