test

REGLER: svara på frågornaoch utmana sedan 6 personer
JAG BLEVUTMANAD AV: LillaEgo

Hatar du mer än 3 personer:

hata är ett starkt ord, men ogillar extremt mycket

Mina 3 favorit lärare:

Bettina, Beppe, Mona  (Alla är från olika skolor haha, men pb, junedal, och talavid)

Hur många hus har du bott i?

1

Vilken är din favorit glass?

Cornetto Ctiron eller perisko glass

Favorit skor?

Pumps

Har du fällt krokben för ngn?

haha ja, men aldrig riktigt lyckats, tvärtom

Vilket är det värsta ämnet under höstterminen?

Hm... foto tror jag för det var så himla segt, matte me och italienska och datakunskap haha, många där

Äger du en britney spears skiva?

yes, de gamla är ju faktiskt bra

Har du spytt bland folk?

haha, ja tyvärr på en buss i tyskland

Vilken musik tkr du bäst om?

Akustisk tror jag, Gavin Degraw, Tyler Hilton, Kate Voegele

Vilket stjärntecken?

lejon

Vilken är den pinsammaste cd:n du äger?

hm... jag vet inte är ganska nöjd med min skivsamlig

Sommar eller vinter?

Jag vet inte, älskar våren. Men sommarn på sommarn och vintern på vintern. haha bra svar va

Har du någonsin örfilat ngn?

Om jag har!

Spelar utseendet ngn roll?
till viss del, det är inte det som utgör resten av personligheten

Favoritträtt

Flygande Jakob

Är du förlåtande?

inte så

Hur många barn vill du ha?

5

När grät du senast?

i söndas, one tree hill

Har du kallat din lärare mamma?

ja, haha

Vad är dina smeknamn?

Merlin, Melle, Mellie, dvärgen

Gillar du dig själv?

För det mesta, jag är ju den bästa vän jag har

Favorit egenskap hos det motsatta könet?

egenskap? vaddå typ ögpnen eller. eller typ lojalitet, haha nu flummar jag bara men typ, äsch skit samma sissta frågan


Kommentarer
Postat av: Lizette

nej foto var ju roligast! =)

och du glömde ett smeknamn Michael ;)

/ Robin B

2008-11-27 @ 13:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0