Tja

blev liten vilstelse på lörda live, men bättre det en inget. kände av lite i halsen.
och ja vill verkligen bli frisk till månda:D
superduper nice!

men det va kul att träffa er i alla fall, den lilla tiden som blev av. filmen va med i alla fall. tur det för det blev så mycket problem. men det va skönt. kommer ut på youtube sen oxå nice va, så nu får ni också se den

förlåt all att ja e så osocial, jag ber verkligen om ursäkt för jag tycker det är så tråkigt. men ja gör det bara för att bli frisk. och detta har hänr så många gånger innan och struntat i att bli frisk och gjort tvärtom.
men vill ja verkligen bli frisk.
för jag kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot gavin degraw
jag menar det är ju gavin degraw för skön!
han e ju bäst, ja menar fatta att det är han lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0