tror jag på otur? nej inte efter idag:D

haha, allt som hände på vägen till skola idag visade på otur
paraplyet vändes ut och in som den alltid gör när det blåser som i min stad (som det gör väldigt ofta nuförtiden)
men jag älskar vind och blåst, dock inte när det regnar samtidigt och jag har plattat håret

sen lite senare så korsade en svart katt min väg
sen är det fredag den 14:e dock inte 13:e men skulle varit lite roligt

men inget har hänt
jo vi var 25 minuter sena på text idag vet inte om det påverkar betyget riktigt, hoppas inte
vg satsar jag och hoppas på

annars e jag sjukt trött trots att jag sov 2 timmar längre inatt
lustigt

om en timme ska jag till annika iaf:)
kolla på idol och sådär

GO ALICE!

ses bakom tv:n;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0